Älska Nordicfeel!

Under ett års tid har jag beställt mascara från Nordicfeel. Priserna där är helt i min smak :) I affären kostar min mascara cirka 159-169kr vilket jag tycker är dyrt! Ett tag köpte jag smink på marknadsbörsen i Malmö, men eftersom jag sällan är i Malmö så har det blivit jobbigt att handla där. Kollade på Nordicfeel en gång och såg då att de sålde ut mascaran för 95kr st, som hittat! Det är inte alltid erbjudandet finns på sidan, då det kan skilja sig från månad till månad. Men för det mesta så finns alltid mitt favorit smink i lager! Härom dagen beställde jag hem två mascaror.. Två dagar senare så hade jag ett paket i brevlådan :) Ingen frakt och billig mascara, det tackar jag för!

Jag kan även tipsa om att parfymer och annat även är billigt!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0