Då var hela staketet uppe :)

Jimmy hade massor med energi till att bygga staket igår märkte jag ;) Jädrar vad det gick undan när han väl satte igång! Ohh vad fint det kommer bli sen när allt är klart!! Det är verkligen en helt annan framsida än när vi flyttade in för 1,5 år sen.. Ska leta upp lite före och efter bilder sen när allt är klart så ska ni få se :) Nu ska vi bara bygga en grind, köpa hattar till staketet och singel som ska ligga under staket + i vår lilla rabatt!

Nu har jag exakt 7 dagar kvar att jobba i Eslöv.. Vart har alla dessa veckor tagit vägen? Tiden bara susar förbi :S Jag har änsålänge inte hört från något jobb :( Sökte två i helgen, men sista ansökningsdagen är inte förren den 25/8 så lär inte höra något från dem förrens dess. Det är en seg väntan varenda gång man söker något jobb! Processen tar så lång tid och självklart känns det som en evighet för mig som går och väntar.. Har i alla fall bestämt mig för att ta tjänstledigt månaden ut på Kullagården. Får jag inte förlängt i Eslöv så har jag i alla fall två veckors "semester" att se fram emot i Augusti :) Dock är dessa veckor obetalda, men får en okej lön ändå + att jag har pengar undansparat, så det ska inte bli några problem :)

Trevlig tisdag på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Mor;)

Det blev jääättttefint ;) Hälsa Jimmy och säg att han är redig :-D

2013-08-06 @ 08:03:48
Postat av: Jennie

Så redig han är den där pricken :)

2013-08-06 @ 10:15:18
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Celle

Wow!!! Super, då klarar han kanske sitt mål:))

2013-08-06 @ 10:40:20
Postat av: Sara :) :)

Tack alla! Vi är super nöjda :) Kommer bli hur bra som helst när det väl är klart!

2013-08-07 @ 07:14:03
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0