En dag i Malmö med Sara <3

Vilken bra dag det har varit idag :) Har spenderat många timmar tillsammans med bästa SIS, vilket gillas skarpt! Blev mött av henne utanför centralen och därefter väntades det shopping i centrala Malmö :) Handlade en del saker, dock inga kläder direkt.. Hittade inget som föll mig i smaken! Däremot hittade jag påslakansettet som jag suktat efter ett tag nu, kommer du ihåg Fanny?? ;) Vi åt även en riktigt god "middag" på grafitti café. Det blev en räksallad för mig och tonfisksallad för Sara, mums! Kvällens sista timmar avslutades hemma hos henne med kaffe, gottigheter och IDOL!! Wiiee, äntligen har det börjat igen :) :) Nu vet jag vad jag ska göra varje fredag under hela hösten :P

Tack gumman för en underbar dag tillsammans med dig <3 Älskar det faktum att det alltid är så enkelt och kravlöst att umgås med dig!! All kärlek till världens bästa SIS :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh! Det där är så fint! I helgen kommer du märka att jag har typ fyra olika färger i kuddar :) älskar dom där!!! Ses snart. Puss

2013-08-20 @ 06:56:26
Postat av: Fanny

Glömde skriva mitt namn :)

2013-08-20 @ 06:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0