Gräva gräva gräva!!

Idag har jag och Jimmy varit flitiga och arbetat i trädgården hela dagen :) Vi satte igång vid 10.30 och höll på nonstop till 16.00.. Puuhh! Har tränat mina 4 ggr denna veckan och tänkte ha en vilodag idag, men efter all grävning så tänker jag räkna in det som träning i alla fall ;) Över 400 brända kalorier för att stå i en jordhög och gräva så att svetten lackar, härligt :P Därefter har jag fixat med blommorna och tagit en lång och varm dusch! Det behövdes kan jag säga.. Känns skönt att baksidan snart är helt uppgrävd och rensad från allt skit! Vi körde ca 25 ggr med rullebören och fyllde 3 släp med jord till tippen! Har en del kvar att göra, men snart är allt "skitjobb" klart och då börjar vi med det roliga ----> trädäcket!!

Nu ska jag föna håret och därefter tänker jag krypa i säng.. Lär väl ha träningsvärk imorgon som heter duga i både armar och rygg :S Natti natti :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0