Jävla affär som gör att det kliar i shoppingfingrarna!

 
Kavaj från HM 399:-
 
 
Chiffonklänning från HM 249:-
 
 
Mönstrad blus från HM 149:-
 
 
Creppad klänning från HM 249:-
 
 
Jacquardvävd kavaj från HM 399:-
 
 
Ärmlös klänning från HM 399:-
 
 
Maxiklänning från HM 249:-
 
 
Det kommer bli farligt för mig att gå in på HM de närmsta veckorna.. Jädrar vad mycket fina kläder och speciellt klänningar jag hittade på deras hemsida! Mycket finare klänningar som kan användas till fest, men när ska man på det egentligen?! Går ju knappt ut mer :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Mor;)

Fina, men var det inte lite för mycket svart? Vet, jag är också fast i "svartträsket", men ändå ;)

2013-08-04 @ 21:10:10
Postat av: Sara :) :)

Det kan aldrig bli för mycket svart!! :) Just dessa modeller fanns tyvärr bara i svart, dock hade jag inte planer på att köpa alla, så kär nog bli lagom med 1-2 nya svarta klänningar! Gillar även mossgrönt, lila och grått, så får se om jag hittar lite annat att komplettera min garderob med ;)!

2013-08-04 @ 23:20:07
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0