Kvalitetstid <3

Idag har jag spenderat kvällen hemma hos Rebecca tillsammans med SIS :) Dejten var planerad sedan tidigare och på grund av att varken jag eller Rebecca hann stå med något mat så lagade Sara hemma och tog med sig till Kävlinge! Så gulligt <3 Idag bjöds det på varm bulgursallad med hemmagjorda biffar och sås, sjukt gott! Tack älskade vän för det! (Förresten, biffarna är delade för att det ska underlätta med fördelningen av värmen i micron) Därefter blev det snack om allt mellan himmel och jord och även lite tv tittande och IDOL :) En perfekt onsdagskväll med mina hjärtan!

Nu känns det dock konstigt att krypa ner i sängen helt själv :S Ingen Jimmy och ingen Fis :( Jimmy är i Ystad och gottar sig på Saltsjöbaden och Fisen är i Stävie hos "mormor".. Tomt, tyst och ensamt utan mina favoriter! Nu är det i alla fall dags att sova. Klockan ringer 05.30, vilket inte alls känns speciellt lockande just nu..

Hoppas att mina läsare har haft en bra onsdag! Kramar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0