Kvalitetstid med B <3

Igår blev det en spontan dejt med Becciz :) Jag slutade lite tidigare och hade inget annat för mig, så bjöd hem henne på lite kaffe och god frukt! Nu när jag jobbar som jag gör så finns där tyvärr inte mycket tid över till annat (ni vet, allt roligt?!) på vardagarna.. Men igår hade jag några timmar över och de tar jag självklart till vara på :) Det är så skönt att bara vara, snacka skit om allt mellan himmel och jord <3 Tack gumman för timmarna med dig!!

Just nu är jag påväg till jobb.. Denna veckan har faktiskt gått snabbt och det är skönt att det redan är torsdag idag :) I eftermiddag ska jag och Jimmy till Jysk och kolla på nytt utemöblemang till baksidan. Vi fick ju massor med presentkort på Jysk när jag tog examen och Jimmy fyllt 30, så förhoppningsvis får vi användning för dem inom det snaraste :P Hoppas på att hitta ett stort bord till baksidan där man kan sitta minst 6 personer.. Det möblemanget vi har på baksidan idag, för 4 personer, sätter vi på framsidan istället. Kommer nog bli bra :) Längtar verkligen tills allt är klart! På lördag ska vi bygga staketet och jag hoppas att vi blir klara i helgen!

Trevlig torsdag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0