Malmöfestivalen - Hurricane Love :)

Igår kväll blev det Malmöfestivalen för hela slanten :) Tog tåget med Jimmy strax efter sex.. Jag fick äntligen ätit min langos! Ville ju ha langos när vi var på Hörby marknad, men på grund av kön som var typ 50 meter lång skippade jag det då. Men igår så! Därefter mötte vi upp Sara, hennes föräldrar, Manges föräldrar samt hans moster :) Bandet som Mange spelar i heter Hurricane Love och skulle uppträda på Gustavs Adolfs Torg vid åtta! Jädrar vad bra dem var :) Sa det till alla igår, att jag nog fått fel uppfattning av deras musik tidigare.. Men igår ändrade jag helt inställning! Sjukt bra musik och till två av låtarna gick det till och med rysningar genom hela kroppen ;) Självklart köpte vi deras skiva, med allas autografer! Kul :)

Efter uppträdet gick vi och köpte spanska våfflor till mig (MUMS) och därefter vidare till stora scenen för att se DJ:n John De Sohn.. Även han var sjukt grym! Det där med dj:ande är ju en hel konst :) Blev faktiskt lite impad där ett tag! 00.44 tog vi tåget hem till Kävlinge och runt 02.00 snarkade vi båda.. Det blev en riktigt bra fredagskväll igår och även en perfekt start på min kommande semester! Tack alla för igår <3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0