Några av sommarens bästa köp :)

Klänningen jag har på mig idag är från HM och kostade 99kr. Det är en helt perfekt sommarklänning enligt mig! Den sitter inte för hårt och känns alltid luftig och sval. Ringen är från Hörbymarknad och kostade 69kr. Även den har haft mycket användning av :) Jag har ju som sagt fastnat i "uggleträsket" :P Skorna är köpta i Eslöv och kostade 420kr (rea, kostar annars 599kr). Perfekta sommarskor och sjukt sköna!! Snart är det väl dags att uppdatera sin höstgarderob? Såg i HM katalogen att det finns mycket fina höstkläder ute nu.. Får kanske ta en shoppingdag på Emporia? Har ju faktiskt inte varit där än! :P

Nu har jag en 8 timmars arbetsdag framför mig och sen ska jag hem och umgås med min kära vän Becciz <3 Passar på att bjuda henne på middag också, alltid trevligt med fint sällskap :)

Trevlig onsdag på er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0