Regn i massor :(

Fy bubblan vad jag har frusit idag :S Det har verkligen inte varit något klänningsväder och ni kan tro att jag har svurit många gånger idag över mig själv och mitt val av kläder/skor! Brrr.. Fötterna har varit dyngsura hela dagen. Har till och med fått lägga i papper i skon i omgångar för att försöka hålla min fot något sånär torr. Att jag i omgångar har varit våt och kall om benen behöver jag jag inte gå in på mer.. Det har helt enkelt varit en skitdag när det gäller kläder OCH väder :( Jag hade egentligen planer på att träna idag, men det enda jag har kunnat tänka på hela dagen är hur skönt det ska bli med en varm dusch så fort jag kommit hem. Sagt och gjort. Duschade läänge och det blev till och med imma på både fönstret och speglarna :P Härligt! Nu ska jag ta mig något lätt att äta och därefter ställa mig men fönen och njuta av värmen!! Haha..

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0