Whoop whoop :)

Det var längesedan jag var på så här bra humör som jag är idag :) Jag vet inte varför, men har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen och bara känt mig allmänt glad! De senaste två månaderna har varit en blandning av glädje, tårar, irritation och kärlek.. Måendet har varit sådär, lite från dag till dag. Mitt härliga humör kanske kan bero på att vi fyndade ett riktigt fint utemöblemang till baksidan idag ;) Det blev ett stort bord med 6 stolar och det kommer bli hur bra som helst på vår baksida :) Tänk att nästa sommar kan vi nyttja både framsidan och baksidan, utan att behöva bry oss om massa renoveringar hit och dit! Att kunna sitta på baksidan med grillen igång, sällskap av vänner, i nya möblemanget och på trädäcket kommer bli såå underbart!!

Nä, dags att föna håret och krypa i säng.. Fredag imorgon, vilket är efterlängtat!! Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad härligt att vara så glad :D

2013-08-02 @ 11:52:49
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :) :)

Visst är det :) Viss dagar är bättre än andra helt enkelt! Konstigt nog känner jag mig på precis lika bra humör idag :) hihi

2013-08-02 @ 12:00:39
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0