Årsresumé 2013, del 1 - Händelser jag aldrig glömmer!

Det har varit ett givande år på många sätt och vis :) Mina starkaste minnen från början på året var hur jag kämpade med min skola. Jag åkte ju till Thailand under julen tillsammans med Jimmy, Simon och Nina vilket gjorde att jag och Celie kom efter ordentligt med vår uppsats (dock berodde det inte bara på de, men ändå). Startade min familjebehandlingskurs i Helsingborg och hade uppsatsen som jag skrev på varenda ledig dag. I samma veva får jag influensan och ligger pall i 5 dagar vilket gör att jag är nära på att komma rejält back på familjebehandlingskursen. Ett stort TACK till min vän Fanny som stöttade mig till 1000 där! <3 <3 <3 Slutade röka i samband med att jag blev sjuk också, och jag lyckades hålla upp från cigaretterna fram till Juni månad. Dumt av mig att börja igen, men hade verkligen ingen motivation till att fortsätta just då. 
 
Våren var kämpig med uppsatsskrivande, familjebehandlingskursen och sist min IVP (interventionsplan). Vi lyckades bli godkända på uppsattsen och familjebehandlingskursen, och jag lyckades även kamma hem full pott på min IVP. Jädrar vad jag var glad och stolt över mig själv! När jag blev godkänd på den så visste jag att min socinomtitel inte låg långt ifrån.. Rättare sagt bara några dagar ;) Hade en stor fest tillsammans med klasserna som blev riktigt lyckad. Vi befann oss på Mejeriet i Lund och åt en utsökt middag där :) Senare på kvällen fick jag sällskap av Jennie, Johan, Beccis, Sara och Jimmy! Tack för att ni ville komma och fira med mig <3
 
EXAMENSFESTEN TILLSAMMANS MED KLASSEN
 
          
 
          
 
 
EXAMENSDAGEN 2013-06-05
 
          
 
EXAMENSFEST/30 ÅRS FEST 
 
          
 
          
 
          
 
Detta var ungefär det som hände (det stora!) fram tills juni månad. Det enda jag kunde och hade tid att fokusera på var skolan och att jobba så att jag fick in lite pengar, så att jag kunde leva, typ. Ett händelserikt halvår! I nästa del kommer jag att fokusera på vad som hände där efter, under första delen av sommaren 2013!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: pappa

Gott Nytt År på er :)
Älskar er över mycket...

2013-12-31 @ 17:35:51
Postat av: Anonym

Vilket inlägg! Väntar med spänning på nästa :) älskar dig vännen! Och vi var (är) oxå stolta över att du rodde din examen i land! Ibte för att vi nånsin tvivlat! :) ! Puss på //Becca

2014-01-01 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0