Hatar utväxt!

Nä, om man skulle tagit och färgat/slingat håret i en annan nyans nästa gång? Jag blir bara tröttare och tröttare på den förbannade utväxten. Tycker även att den blir mörkare med åren, vilket säkert stämmer! Hmm? Egentligen skulle jag vilja ha min egna hårfärg tillbaka, men hur skulle det gå till? Låta det växa ut känns som ett omöjligt projekt, då jag absolut inte kommer vilja klippa av mig håret så kort som det skulle krävs. Färga det i en liknande ton? Tror aldrig det kan bli samma färg och då står jag där med en utväxt igen.

Omöjligt projekt kanske? 




Kommentarer
Postat av: Jennie

Om du färgar i en närmre ton så blir ju inte utväxten så påtaglig...?

2013-12-13 @ 11:33:47
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0