Inlagd pÄ djursjukhuset ;(

Stackars lilla Zindra 😱 IgĂ„r var vi pĂ„ djursjukhuset för att kolla upp hennes mĂ„ende, dĂ„ hon den senaste veckan har krĂ€kt, haft diarrĂ© och blod i sin avföring. Hon genomgick en röntgen igĂ„r och som tur var visade den inte nĂ„got konstigt! VeterinĂ€ren ville att Zindra skulle lĂ€ggas in sĂ„ att de kunde ta blodprover, avföringsprover samt försöka stoppa hennes diarrĂ©.. Nu Ă€r hon alltsĂ„ inlagd. Det enda jag vĂ€ntar pĂ„ nu Ă€r ett samtal frĂ„n dem för att höra hur det gĂ„r med henne. Det Ă€r oklart hur lĂ€nge hon behöver stanna dĂ€r, men jag hoppas att hon kommer hem imorgon! Ush.. Det Ă€r jobbigt att inte veta vad som kan ha orsakat hennes dĂ„liga mĂ„ende. Det kĂ€nns som att man alltid befarar det vĂ€rsta. Det Ă€r Ă€ven kĂ€nslomĂ€ssigt jobbigt/energikrĂ€vande dĂ„ man automatiskt gĂ„r runt och oroar sig hela tiden! Hoppas att jag fĂ„r ett samtal frĂ„n dem idag dĂ€r jag fĂ„r höra:

"Zindra hade en infektion i magen och har nu blivit behandlad för det. Hon mĂ„r bĂ€ttre och Ă€r redo att komma hem nu" 




Kommentarer
Postat av: Mor ;)

Naaawww.....mormors lilla fis <3 <3 <3

2013-12-10 @ 08:10:05
Postat av: Jessica

Skönt att det Àr pÄ bÀttringsvÀgen och att hon fÄr komma hem :-)

2013-12-10 @ 10:31:00
Postat av: Lola

Skönt att det bara va det😃

2013-12-10 @ 16:11:37
Postat av: helena

Krya pÄ henne!

2013-12-10 @ 17:33:29
URL: http://rusca.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0