Lördagen 21/12 = Julmys med vänner <3

Igår blev det som sagt julmys tillsammans med: Sara, Mange, Becciz, Johan, Jennie och Timmo ❤️ Gästerna anlände vid 18 och stannade hos oss ända till 24.00 ☺️ Vi åt massa gott (lussebullar och julgodis) och drack glögg! Paketleken hann vi också med 🎁 haha! Tror att alla blev nöjda med sina presenter! Jag hade även ordnat med en lek, frågesport, där Rebecca tog hem första priset och en vinst 👍 Grattis till dig gumman! Nöjda med kvällen somnade vi runt 00.30 och sov ända till 10.30, underbart! 


Mums vad vi hade mycket gott 😋



Finaste lillkillen



"SuperTimmo" gosar hos mig 💚




Fisen trivdes bra hos Mange 😍

Nu ska vi inta lite frukost och sen börja ladda inför en eftermiddag hemma hos min bror! Jag, Jimmy, mamma, Lars, mormor, Kjell, morfar och Anette ska spendera några timmar hos honom ☺️ 

Trevlig fjärde advent på er alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0