Mellandagsrea :) :)

Idag har jag spenderat några timmar tillsammans med mamma på Nova - mellandagsrea 😃 Föreställde mig att det skulle vara jobbigt att shoppa idag, men jag hade fel! Visst, där var mycket folk, men jag märkte knappt av det. Lite långa köer till kassorna i vissa affärer, men det kunde jag ta då jag fick fyndat rejält! Handlade 5 fina blusar/toppar på Vero Moda för 600kr, som hittat! Hittade även en super söt kofta på HM ☺️ Kom även hem med strumpbyxor för 50kr (ordinariepris: 129kr), mascara, sminkborttagningsmedel och 12 par strumpor! Tack mamma för super mysiga timmar tillsammans med dig ❤️

Efter shoppingen blev jag avsläppt hemma hos Simon för lite kvällsmys tillsammans med pappa och Joel! Vi blev bjudna på god middag och lite kladdkaka till kaffet, tack för det bror 😃 Även tack till pappa för julklappen, presentkort på Stadium! 👍 Ska nog inhandla något nytt träninglinne för det. 

❤️ En perfekt annandagjul med andra ord ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0