Torsdag 5/12-13

Idag var jag inbjuden till Kullagården för avtackning.. Jag kan säga att jag var nervös innan, men det gick hur bra som helst :) Kommer sakna mina gamla arbetskamrater, så klart! 😘 Chefen höll även hon ett litet fint tal till mig! Jag fick en blomma och presentkort på Högmars Guld av Kävlinge Kommun och av mina fd arbetskamrater fick jag en blomma och presentkort på NOVA! Verkligen uppskattat, tack för det allesammans 😃 



Nu har jag cirka 20 min kvar innan jag är framme i Stockholm 👍 Resan har gått bra, förutom lite illamående här och där.. Ush, gillar inte alls att åka tåg när det är mörkt ute och jag inte kan se något. Blir ju så lätt åksjuk om jag inte kan se eller titta ut! Har även mumsat på en räksallad (åt hälften, var ju gigantisk!) och två clementiner under resans gång 😋 Måste även passa på och tacka Rebecca för skjutsen till stationen idag! Du är underbar som erbjöd dig ❤️ Även tack för sällskapet på perrongen i blåst och regn 😘 

Hoppas ni får en bra torsdag!! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den salladen va verkligen maffig! Men den ser god ut :) hoppas du blev glad för både blommor o presentkort! De e du värd!! Love u darlinnnnn!!!! Puss becca

2013-12-06 @ 10:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0