Tredje advent och dags för julbak :)

Godmorgon allesammans :)
 
Äntligen känner jag mig som en människa igen! Både natten till lördag och natten till idag har jag fått 10 timmars sömn, underbart! Det är nästan som att jag tar igen rätt antal förlorade sömn timmar från veckan under helgen :P Om man ska försöka sova 8 timmar varje natt så brukar det hända att jag endast får 6,5-7 timmars sömn i veckorna. Skönt har det varit att få sova ut och vakna av sig själv :)
 
Idag har jag och Jimmy planer på att julbaka :) Jag har recept på 4 olika sorters julgodis/kakor som ändå känns relativt lätta att göra. Det värsta jag vet är när det är för komplicerat, då skiter jag i det. Vad det blir får ni se senare under dagen! Först ska vi inta frukost, storhandla och sen sätter vi igång :)
 
"Alltså, facebook.. Vissa statusar där kan verkligen irritera/oroa mig. Jag tycker att facebook överlag har blivit så tråkigt. Läsa om människor som uppdaterar samma saker varje dag.. Om människor som enbart skriker efter uppmärksamhet och om människor som väljer att uppdatera sin status vid helt fel läge/tidpunkt (enligt mig då). Nä, jag blir trött på det! Tacka vet jag bloggen och instagram.."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0