Isolerad..? Not any more!

Nu när jag har legat sjuk i alla dessa dagar så har jag blivit helt isolerad från omgivningen, känns det som.. Inga vänner på besök, eller att besöka (SAKNAR ER UNDERBARINGAR!!) Ingen familj att träffa på bestämda middagsdejter :( ush! Tack och lov, så är jag på bättringsvägen :) Ska ta det lugnt denna veckan.. Men nästa vecka, då är det full fart på mig igen, och förhoppningsvis även på träningen också ;)

Idag har jag varit hos Celie och pluggat hela dagen.. Halvvägs in i analysen nu, vilket känns underbart skönt!! Nu ska analysen skrivas klart, och därefter den avslutande diskussionen.. Jag börjar äntligen se ljuset i tunneln!! Imorgon blir det dock en lång dag :S Först skola mellan 09.00-12.00 och därefter plugg hemma hos Celie fram till 18-19! Puuhh.. Vi måste ta igen en del då jag har varit sjuk, därför dessa sena kvällar..! Men bara att hålla ut!!

Nu ska jag sova.. Så att jag orkar med morgondagen!! Godnatt allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0