Puuhh..

Då var jobbehelgen över för denna gång! Kommer bli en tuff, kommande vecka. Skola hela förra veckan, jobb hela helgen, skola hela veckan och eventuellt uppsatsskrivande till helgen.. Puuhh! Ibland undrar jag hur jag orkar? Det som känns mest tråkigt i allt detta är att träningen blivit lidande :( Jag har i stort sett inte tränat på 1,5 månad, och det både känns och syns! Allt jag uppnådde i höstas är borta, och jag är flera cm större i midjan nu.. Det är helt sjukt hur fort det går innan kroppen börjat förändras till det sämre igen.. 1,5 månad utan träning, och det ser ut som att jag aldrig har tränat. Ush!! Avskyr att inte ha någon tid till det :S Dock börjar det bli bättre med tiden nu, och jag hoppas att jag hinner någon promenad denna veckan i alla fall :) :)

Nä gott folk! Dags att sova.. Lång dag imorgon med både föreläsning på förmiddagen och uppsatsskrivande hos Celie på kvällen! Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0