Söndagen den 11/2-2013

Tittade på min besöksstatistik och blev lite fundersam.. 40 unika besökare, och jag har endast gett ut lösenordet till 25 stycken? Jag vet att jag kan få två träffar på mina unika besökare om de exempel kollar min blogg 1 gång från telefonen och 1 gång från datorn, det handlar om ip-adressen där. Men tycker ändå att det känns som att det var ovanligt många?! Om det finns någon av mina läsare som vet med sig att ni lämnat ut mitt lösenord till någon (utan att först fråga) så får ni gärna berätta det. Alla får gärna läsa, men jag vill ha koll på vem och hur många ni är.. Skulle besökarna fortsätta stiga, så måste jag tyvärr ändra lösenordet och se till att det bara är mina närmsta vänner/familj som har det. Så snälla ni, berätta om ni gett ut mitt lösenord till fler, eller om ni brukar kolla min blogg på fler än 1 ställe! Så slipper jag kanske allt bök med att ändra lösenord igen ;)
 
Dagen idag har gått i ett! Först var jag en sväng i Lund.. Lämnade tillbaka lånade böcker på Universitetsbiblioteket samt veckohandlade på Willys! Därefter blev det stressigt med både dusch och middagsfix innan Jennie och Johan skulle komma 15.00! Både jag och Jimmy har haft en super kväll med J & J :) God mat, god efterrätt och massa snack om allt mellan himmel och jord! Hoppas, hoppas att allt går som vi vill, så att våra planer till sommaren blir av ;) Tack för trevliga timmar med er <3 <3 <3
 
Nu ska denna damen krypa till sängs..
 
Natti!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kollar från dator och ipad

2013-02-11 @ 14:00:44
Postat av: Emma

Jag kollar från både mitt hemnätverk dator/ipad och från mobilen med abonnemanget där varje dag så mig kan du räkna som 2 :))

2013-02-11 @ 15:56:25
URL: http://anderbergskan.blogg.se
Postat av: Anna Amanda o Isabell

jag kollar bara från mobilen så jag är 1.
har inte heller gett ut lösenordet.. why lixom? man måste respektera att folk vill ha lösen pga diverse anledningar...

2013-02-11 @ 16:09:13
Postat av: jenny

Kollar bara från datorn!

2013-02-11 @ 18:45:15
Postat av: Becca!!

jag kollar från data och mobil :))

2013-02-11 @ 21:27:28
Postat av: lelleh

Kollar från mobilen :)

2013-02-12 @ 00:36:28
URL: http://rusca.blogg.se
Postat av: Lina

Jag läser från 3. Mobil och dator här hemma och sen ibland från mina föräldrars dator

2013-02-12 @ 07:46:12
Postat av: Ida

Kollar bara från mobilen! O skulle aldrig ge ut lösenordet!
Hoppas det löser sig! Kram

2013-02-12 @ 13:13:28
Postat av: Sara, Vilja och Juni

Jag använder mig av mina föräldrars, svärföräldrars och min systers hemnät, vårt egen hemnät samt mitt 3G. Så jag kan ha 5 ipnummer bara jag ;-)

2013-02-12 @ 19:33:44
Postat av: Becca

Jag är på wifi hemma, hos mamma & hos Tobbe på mobilen. Då har nog jag typ 5 ip adresser med dator + mobil på 3G nätet??? Oj! Det har jag faktiskt inte tänkt på...

2013-02-12 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0