128 unika besökare!

 
Titta vad roligt :) I förrgår hade jag måånga läsare på bloggen!!
 
Vet du vad jag gör när jag ser att ni är så många? Då undrar jag såklart, vem ni är?? Flera gånger förr har jag frågat er: vem ni är? Hur ni har hamnat på min blogg, och vad det är med min blogg som gör den så intressant att ni läser vidare? Jag kan tänka mig att det även finns en del människor som läser bloggen för att de helt enkelt stör sig på mig, på ett eller annat sätt.. Ni kanske inte vill utelämna er här, men ni andra: Kan ni inte berätta för mig vad det är som gör min blogg värd att komma tillbaka till dag ut och dag in? :)
 
Det skulle göra mig såå glad :) Kram på er!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

För det är bra att hålla koll på dig ;) hehe

2013-01-23 @ 17:45:49
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Beccabus!!

Jag håller med Jennie... Måste ju hålla koll på dig! ;) Det som är bra och roligt med din blogg, är att den är personlig för du skriver om dig själv och från hjärtat, och sen har du för det mesta alltid nån bild med i dina inlägg! :) Sånt är kul :) Puss<3

2013-01-23 @ 19:14:28
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag läser din blogg för även vi inte umgås el går i samma klass längre e de roligt o följa hur du ditt liv har blivit o för de e intressant o man får egna idéer med mat,träning mm:-D

Kram Agge

2013-01-23 @ 19:17:33
URL: http://pinupangel.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag följer dig! Intressant att följa dig med utbildning och allt!

2013-01-23 @ 19:22:11
URL: http://anngelica.blogg.se
Postat av: Anna Amanda o Isabell

jag följer. .. men det vet du nog!
jag läser för att jag är nyfiken och intresserad av hur du har det om dagarna, hur det går i lägenheten, med plugget osv osv...
hoppas vi kan få till. en dejt snart!

2013-01-23 @ 22:04:00
Postat av: Emma

För att du uppdaterar ofta med bilder osv :) om mat och träning fritid och sånt! Kul att läsa :)

2013-01-24 @ 12:04:14
URL: http://anderbergskan.blogg.se
Postat av: Maria

Känner inte dig men en av dina vänner. Läser för det är kul med bilder, kul att läsa om dina studier!:)

2013-01-24 @ 19:36:17
Postat av: Anna

Jag läser för att det är kul att läsa en "vardaglig" blogg & kul att följa din träning tycker jag som själv kämpar på :)
Kram Anna

2013-01-24 @ 20:44:45
Postat av: Sara, Vilja och Juni

Jag följer dig, men det vet du säkert redan vid detta laget ;-) Har ju gjort det några år nu :-)

2013-01-25 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0