Att må bra :) Tack vare er <3

I förmiddags fick jag fint besök av min Lola <3 Vi har inte träffats på evigehter, känns det som! Hon hade köpt med sig lite bullar, så det fick bli en god bullefrukost för vår del :) Vi hann även med lite kaffe och snack! tack gumman för dessa mysga timmarna med dig, och nästa gång får det inte ta 4 veckor tills vi ses :P
 
I måndags träffade jag Becciz på en snabb kopp kaffe, i tisdags träffade jag SIS under några timmar, kvällen igår spenderades hemma hos becciz, förmiddagen har bestått av Lola mys och imorgon ska jag få träffa min SIS igen <3 Det märks att vi varit ifrån varandra ett tag, då det har blivit mycket kvalitetstid med varandra denna vecka :) Men inte mig emot, älskar att umgås med mina tjejer <3
 
Veckan som gått har verkligen bestått av kompismys deluxe! Det slog mig tidigare idag, strax efter att Lola gått hem hur lyckligt lottad jag är över de människor jag har i min närhet.. Inga krav, inga förpliktelser, inga lögner,  inga tävlingar.. Så bra som jag mår nu, har jag inte mått på länge! Ska jag jämföra min känsla jag har i kroppen från januari 2012 till Januari 2013 så är det som dag och natt. Då gick jag ständigt runt med en klump i magen.. Det var en obehaglig känsla kommer jag ihåg. Att inte veta vilka människor som finns där för en, dag som natt är skrämmande. Men man blir alltid starkare av motgångar, och det kan jag säga att jag verkligen blivit! Och förutom att allt som hänt gjort mig starkare, har jag även insett en sak. Allt som händer, händer av en mening.. Till en början kan det vara svårt att förstå vad meningen är.. Men låter man det bara gå tillräckligt lång tid, så kommer förklaringen att dyka upp när man minst anar det, och det har den gjort för mig!
 
En del vänner har försvunnit längs vägen.. Andra vänner har hoppat på stigen och börjat promenera den med mig <3 Ser verkligen framemot ett "färskt" 2013 och alla de stunder jag ska få spendera med er!! Älskar er tjejer, mer än ord kan beskriva! Tack för att ni finns, ni vet vem ni är <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Älskar dej vännen! Vandrar stigen tillsammans, inte före dej, inte efter dej - utan bredvid!
Blev faktiskt rörd av din text.. jag förstår precis vad du menar. Aldrig att du ska behöva känna nån klump i magen pga mej. True friendship is forever! <3
P.S. Ser också fram emot detta året massor!! ;)

2013-01-04 @ 21:52:28
Postat av: Anna Amanda o Isabell

2013-01-05 @ 00:02:24
Postat av: Lola

Vad skulle jag gjort utan dig som vän. Du är underbar och vill alltid gå sida vid sida oavsett vad som sker. Alltid i vått dom torrt love u

2013-01-05 @ 16:41:12
Postat av: Jennie

Jag har hoppat på stigen ;) och tänker gå med hela vägen :)!

2013-01-05 @ 18:12:45
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Sara :)

Ni är så goa allesammans <3

2013-01-06 @ 01:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0