Det där med lösenord!

Såg att det var 6 personer som kommenterat min blogg.. 6 människor som jag vet alltid läser den! Tack för era kommentarer och anledningar, super kul att läsa :) :) Dock hade jag önskat fler kommentarer, eller är alla ni andra 80 pers bara människor som inte vågar utge er själva? Hade varit ganska komiskt om jag såhär i efterhand ville ha kommentarer för att verkligen se vem som läser, och varför, för att sedan endast ge mitt (kommande) lösenord till dem :) Jag tänker sätta lösen på min blogg den dagen jag är klar socionom! Bland annat för att jag vill veta vem som kommer att få veta saker om mig, men också för att jag inte vill att framtida klienter ska kunna googla mitt namn och hitta min blogg. Sen så kommer jag även att sätta lösen för att den dagen jag och Jimmy får barn, vill jag inte att alla (vem som helst) ska ha tillgång till de bilderna som jag troligtvis kommer att lägga upp på barnet! Bloggen är ju ändå min dagbok, och jag kommer att skriva samt lägga upp mycket bilder där! :) En liten avstickare bara ;)

Efter skolan idag så körde jag hem till SIS för lite knäckefika och kaffe :) Tack för pratstunden om allt mellan himmel och jord! Därefter blev det ett styrkepass för vår del :) Nu håller jag på med dagens middag, som blir kassler med bulgur! Ikväll får jag fint besök <3 <3 <3

Soo long!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läser så vet du det :)

2013-01-24 @ 19:23:27
URL: http://malhin.blogg%2Cse
Postat av: helena

Jag är inne då och då och läser :)

2013-01-24 @ 21:59:26
URL: http://rusca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0