En aning negativ idag..

Då var jobbekvällen över.. Känner mig helt slut! Det beror självklart inte bara på jobbet, då det finns många faktorer som spelar in.. Det känns inte som att de där veckorna i Thailand hjälpte mig just nu :S För stunden, när jag befann mig i paradiset så kändes allt underbart. Men tyvärr hinner verkligheten ikapp en, fortare än man anar när man kommit hem.. 1 vecka tog det innan jag var, precis som nu, helt slut... Kan det inte bara bli den 5:e Juni NUUU?! Jag behöver jobba, och enbart jobba! Inte plugga 100% och jobba varannan helg.. Tack och lov är allt detta snart över, och då kan jag (förhoppningsvis) andas ut!!

Det är en himla tur att jag har Jimmy, familj och vänner som gör livet såå mycket roligare att leva just nu ;) Imorgon ska jag få min dos av kompismys, vilket jag behöver!! <3

Natti!


Kommentarer
Postat av: ❤ B E C C A ❤

Beundransvärt hur du orkar kämpa på med skola, jobb & privatliv! Gumman, nu är det inte långt kvar.. Så KÄMPA PÅ!!! Du är snart i mål :o) Tror vi alla behöver lite vår nu; värme & sol :) Så får vi lite bra positiv energi också förhoppningsvis!! ❤ ❤ ❤

2013-01-27 @ 23:07:05
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0