En kväll hos Moffe <3

Kvällens timmar har spenderats i Svedala hos Moffe med mamma, Lars och Simon :) Det bjöds på hemmalagad pyttipanna, och självklart morfars hemmavärpta ägg till det! Mums :) Det är så skönt att komma till Aggarp.. Landet, hästar, avslappnat, hundar, god mat och mys <3 Moffes hus ger mig helt enkelt en mysig känsla inombords!

Nu ska jag snart köra hem till mitt hjärta <3 Idag har jag saknat honom, sådär extra mycket! Blir dock inte mycket kvalitetstid då jag tänker lägga mig tidigt idag.. Klockan ringer 06.00 imorgon, och då har jag 6 timmars plugg framför mig innan jag håller HELG! Ska bli såå skönt med sovmorgon på lördag :) :) När jag ändå nämnt lördag kan jag lika bra också nämna att jag längtar såå till tjejkvällen! God mat, härliga tjejer och massa god dricka :) Wiihhoo! Tror nog att det kommer bli en och annan dans bland annat till låten Rattle :P Haha!

Hoppas mina läsare får en fortsatt trevlig torsdagskväll :) KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0