Nedräkning - Examen :)

Då börjar vi med en ny nedräkning! Inte till någon resa denna gången, utan till min examensdag :) Det känns helt sjukt!! Om 152 dagar står jag där på trappan, glad och otroligt stolt över mig själv som tog mig igenom dessa 3,5 år! Snaaaart kan jag titulera mig som färdig socionom :) :) Wiiee!!

Men innan dess så ska jag ta mig igenom en del svåra uppgifter. Uppsatsen ska skrivas klart.. Inte det lättaste, men i februari ska vi också gråta av glädje att alla 40 sidor är skrivna! ;) I januari börjar jag på min nästa kurs - Familjebehandling i Helsingborg! Ser fram emot den kursen, och det ska bli skoj att plugga på annan ort och med andra människor :) Den enda jag tar med mig från Lund (vad jag vet änsålänge) är Fanny! <3 Så kul vi ska ha det gumman!!

Dags att ta tag i förberedelserna av dagens middag :) Soo long!



Kommentarer
Postat av: Mor;)

Kul och ha saker att räkna ner till.....stolt mamma kan du tro;)))

2013-01-04 @ 16:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0