Ord till oss tjejer :)

En av mina vänner på Facebook hade gillat denna statusen, och när någon gör det kan även jag se dem ibland. I vanliga fall brukar jag bli irriterad på alla statusar jag får upp på min sida, som jag inte har med att göra, men med denna var det annorlunda! Vilken klok och snäll kille, får jag säga :) :)

Idag är det skola som gäller, föreläsning om anknytningsteori från 09.00-12.00! Förutom att jag lär mig en masa inför min kommande yrkesroll som socionom, så är anknytningsteorin även bra att ha med sig, inför den dagen jag själv blir förälder/mamma! Efter skolan ska jag hämta upp SIS :) Styrketräning på schemat idag!!

Soo long


Kommentarer
Postat av: Beccabus!!

Kloka ord! Och sanna!! :)

Hoppas du vaknade & var utvilad imorse!!

LOVE!

2013-01-31 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0