Ove Östling + Nils karlsson pyssling

Idag hade vi vår sista föreläsning om anknytningsteori. Föreläsaren heter Ove Östling och är pensionerad, med jobbar fortfarande en del på universitetet! Ove är en man som jag tror att alla på socialhögskolan ser upp till! Han utbildar studenter och yrkesverksamma i familjebehandling, och vad kan man säga..? Han är ett PROFFS! Hans föreläsningar är nog de bästa jag varit på, sen jag började plugga på socionomprogrammet :) Jag blev så glad när jag fick veta att Ove håller i familjesamtalen (övningar) som vi ska ha om några veckor!! En hel vecka, med rollspel och Ove.. Satan vad jag gillar det :) :)
 
Efter skolan körde jag och hämtade upp SIS! Dags för ett efterlängtat styrkepass på gymmet :) Förra gången jag tränade styrka kände jag mig nere och allmänt omotiverad. Jag kan säga, att så kände jag INTE idag! Roligt från början till slut, och när träningen var gjord kände jag mig på sjukt bra humör :) Skjutsade Sara hem, och bjöd in även in mig själv på 2 koppar kaffe ;)
 
Tack gumman för sällskapet på gymmet och för pratstunden därefter!! <3 <3 <3
 
Nu ikväll har jag lagat middag och kollat på barnfilmen - Nils karlsson pyssling :) I slutet av familjebehandlingskursen har vi en examinationsuppgift som ska lämnas in.. Alla i klassen ska välja en familj som alla känner till, och utifrån den skapa en problematisk situation som på något sätt kräver familjebehandling. Vi får ju lära oss en massa om olika behandlingsmetoder nu, vilket vi ska ha nytta av i den uppgiften sen. En uppgift som jag tycker ska bli intressant att utföra!
 
 
 
Då & Nu :) Söt som liten och snygg som "gammal" :) :)
 
 
 
Måste även säga att jag längtar såå till kvällen imorgon :)
 
Massa mys med mina underbara tjejer <3 <3 <3
 
Förrästen, lösenord sätts på bloggen 22.00! Kul att så många fortfarande vill följa mig :) :) Jag kommer att skicka användarnamn och lösen till er, snarast möjligt!!
 
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja Ove är underbar.

2013-02-01 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0