Shopping!! :)

Ohh vilken härlig eftermiddag/kväll jag har haft idag :) Verkligen en belöning efter allt slit i veckan med uppsatsen! Jag blev upphämtad av Jimmy och Becciz vid 15.00. Därefter körde vi först till Burlöv - Chili och sedan vidare till IKEA :) Vi har handlat massor idag, känns det som! Bland annat nytt soffbord, hyllor till köket och massa ljus :) Några 1000 lappar fattigare, men såå nöjda med allt!

Tack Becciz för att du ville följa med och hålla oss sällskap idag :) Super mys <3


Kommentarer
Postat av: Becca!!

Tack själv för en mysig eftermiddag/kväll med er!! :) Kul att hänga med & hålla er sällskap och agera lite smakråd :) Jag är spänd på slutresultatet där hemma på Högalid.. men jag är ganska så säker på att det kommer bli KANONBRA!!! :)
Jag har nog aldrig varit på IKEA en lördag kväll kl 20 innan... Rätt skönt, man slogs i alla fgall inte med folk! :) Puss på dig snäckan min!

2013-01-12 @ 23:08:07
URL: http://www.rebeccamansson.blogg.se
Postat av: Sara :)

Resultatet blev super!! :) Skickar bild imorgon ;) Älskar dig vännen, såå mkt!

2013-01-12 @ 23:41:25
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0