Start för 7:e terminen idag :)

Idag startar 7:e och sista terminen på socionom programmet :) Underbart och helt jävla galet!! För nästan exakt tre år sedan var det introduktion för första terminen Helsingborg. Rätt komiskt att jag även startar sjunde, och sista terminen där :) Om typ 4 månader står jag på trappan, med ett lyckorus i kroppen, och är KLAR!! :)

Idag börjar jag dagen med ett stort leende! Förutom tanken om att jag snart är klar, så är jag även glad över att jag ska få sällskap av Fanny hela dagen/kvällen/natten :) Först ska vi på introduktionen i skolan och i eftermiddag blir det styrketräning!!

Trevlig tisdag på er :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Lycka till!

2013-01-22 @ 08:05:06
URL: http://www.jennieklang.blogg.se
Postat av: Becca!!

Ser fram emot examensfesten!! :)

2013-01-22 @ 18:32:16
Postat av: Sara :) :)

Tack :) Det gick strålande idag!! Rebecca, DEN festen är verkligen något vi ska se fram emot :) :)

2013-01-22 @ 23:19:07
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0