Dagens Sara :)

Idag är det äntligen den 3 juli :) Denna dagen innebär jobb mellan 08.00-15.00 och därefter blir jag upphämtad av Jimmy! I eftermiddag styr vi bilen mot Hörby Marknad :) Som ni säkert redan vet så älskar jag marknader! Lär nog inte komma hem med mer än vad jag brukar göra, strumpor, ny väska, marknadsgodis osv.. Men trots det så tycker jag att det är mysigt att gå där och strosa runt! Så idag blir det en "kort" dag på jobb :P Känns som att jag har massor att göra ändå, så tiden går förhoppningsvis snabbt idag!

Sen ska jag bara ta mig igenom en jobbedag till innan det är mys i Ullared med världens bästa Jennie & Johan :) :) Tror inte att det blir något problem när jag har något så kul att se fram emot! Dags att hoppa på tåget till Lund.. Hoppas ni alla får en bra onsdag :)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0