Lördagen den 13/7 ---> Bilder :)

Vilken underbar ledig dag vi har haft tillsammans idag <3 Tog en rejäl sovmorgon till 10.30 och åt sedan en god frukost tillsammans.. Därefter satte jag igång och klippte gräset och rensade ogräs på baksidan medan Jimmy grävde ner spjuten på framsidan! Timmarna efter var precis lika effektiva.. Ibland får jag mina ryck (oftast när jag inte är tvungen att göra det egentligen) och börjar rensa och ha mig ;) Idag sorterade jag ut väskor som skulle slängas, rensade bort tomma cider/ölflak, plockade undan tvätten, tömde diskmaskinen, vattnade blommorna (som tar sin lilla tid), sorterade in mina kläder från Ullared och förberedde allt till middagen, förutom köttet då! Ikväll har jag även hunnit med ett besök på Willys! Nu har jag allt hemma till kalaset imorgon + till veckan som kommer :)

Nu ska vi unna oss två timmar i soffan och lite filmtittande :) Det är vi verkligen värda idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0