Massor med fina presenter :)

Min födelsedag igår var perfekt på alla sätt och vis :) Först jobbade jag till 17.00 och vid 18.00 anlände min kära familj hem till oss <3 Vi bjöd på grillad korv, perfekt mat när man inte hinner stå och laga eget! Fick även massor med fina presenter :) Jimmy slog på stort i år och gav mig både en DW klocka, uppladdningsbart skal till iphone samt en kamera :) De kameror vi har idag fungerar knappt längre då den ena har åkt för många gånger i golvet och den andra är enbart gammal och utsliten! Kameran var lite en present till oss båda :) Guldsmyckena var underbara och pengar/presentkort är alltid bra att få då jag själv kan köpa det jag vill ha! Tack allesammans för en härlig dag med er, min födelsedag kunde inte firats på ett bättre sätt <3


Kommentarer
Postat av: pappa

Tack själv...Trivs som fisken i vattnet hos er..
Mycket kärlek i ert hem :)

2013-07-09 @ 13:26:10
Postat av: Sara :) :)

Kul att höra :) Klart där finns mycket kärlek <3

2013-07-09 @ 15:17:55
URL: http://www.saralofvendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0