Middag i Stävie :)

Idag på jobb, har jag verkligen haft något att se fram emot ;) Visste att det väntades middag i Stävie vid 18.00! Vi hade även fint sällskap av Moffe och Nettan <3 Idag bjöds det på grillad lax med sallad, nypotatis och goda såser, mums! Tack Mamma för en super god middag :)

Nu ikväll har jag mest legat i soffan (för en gångs skull!) och jämrat mig över värmen.. Puuhh! Vi är tvungna att öppna ytterdörren och balkongdörren och få lite tvärdrag för att här ska bli svalare.. Men jag ska inte klaga! Trots jobb 08.00-17.00 dessa tre dagar så har jag ändå hunnit njuta lite av de fina vädret :) Men visst hade det varit skönare med semester!

Nä, dags att krypa i säng.. Är helt slut som människa idag! Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0