Nytt ankelsmycke :)

Fick detta fina smycke till ankeln av Mamma igår :) Hon har i alla fall snappat upp att jag är förtjust i ugglor ;) Nu har jag både örhänge, ring, halsband och ankelsmycke med ugglor på! Tack Mamma för den fina presenten!

Alldeles strax ska jag hoppa på tåget till Eslöv.. Nu har jag två jobbedagar kvar innan det är helg igen :) Helgen som kommer är fullbokad med roliga saker! Imorgon blir det mys med mina två änglar, Sara och Becciz på Östra Lång :) Har inte träffat dem på evigheter känns det som, så det är hög tid tycker jag! På lördag är det dags för bröllop och på söndag blir det kvalitetstid med Jennie, Ida, barnen och våra karlar <3 En perfekt helg som är på intågande!!

Förresten, idag har jag på mig en av mina nya klänningar :) Tar en bild sen och lägger upp så att ni får se!

Kramar till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0