Biståndshandläggaren Sara :)

Dag två avklarad och jag kan säga att min energi inte alls varit lika sprudlande som igår. Men det brukar väl vara så att tröttheten först gör sig påmind på dag två? Blir sängen tidigt idag i alla fall!

Idag har jag varit på en vårdplanering och i anslutning till den fått skriva min första utredning :) :) Fick lite hjälp av min mentor, mest med själva texten, vad man "kan" skriva och "inte kan" skriva! Det är inte helt lätt kan jag säga.. Vilka fraser och meningar ska man helst undvika? Hur påbörjar jag en mening och hur skriver jag bäst för att undvika upprepningar osv? Men en sak är säker, jag kommer att lära mig detta galant så småningom :) Var tvungen att ta ett kort på dataskärmen idag.. Nu jobbar jag verkligen som "riktig" handläggare till skillnad från arbetet på praktikterminen där jag stod som medhandläggare! Känns hur kul som helst! Jag älskar att lära mig nya saker och med tiden utveckla mitt ansvarsområde mer och mer ;)

Nu ska jag ta tåget hem till Jimmy! Jag möts tyvärr inte av en glad och sprallig Fis då hon har spenderat dagen hos "mormor" och Lars! Tack för att ni ställer upp och passar de lilla livet <3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad kul! :D

2013-06-13 @ 16:13:15
URL: http://anngelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0