Dagens Sara :)

Måndag och ny jobbevecka.. Idag är jag riktigt trött! På något sätt så känns det som att jag inte har fått sova ut i helgen.. Får bli sängen tidigt idag! Vet inte om jag skrivit detta tidigare, men i lördags så sökte jag 6 jobb. Alla börjar till hösten och är antingen tillsvidareanställningar eller lång vikariat. Håll alla tummar och tår för mig, jag behöver verkligen detta :)

Idag har jag på mig min nya spetströja från HM. Älskar färgen, mossgrön :) Köpte den på rea för 99kr vilket var billigt och bra! Shortsen är från Cubus och är hur sköna som helst. Älskar modellen som är av den längre varianten. Är ute efter fler sådana, någon som vet någon affär som säljer längre shorts?

Trevlig måndag på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0