Dagens Sara :) Start på jobbevecka nr2!

Konstigt nog känner jag mig inte alls trött idag! Fick möjligheten att få sova ut igår + att solen strålar för fullt nu på morgonen, kanske är de två orsaker till minskad trötthet? :) Planerna för idag ser ut som de flesta andra vardagar under sommaren: jobb till 17.00, någon form av träning, fixa mat, dusch och sen sängen! Jag är inte van vid att jobba heltid, så såhär i början känns det konstigt och ovant. "Livet" på vardagarna är helt plötsligt borta.. Istället gäller jobb, äta, träna, duscha, sova om och om igen.. Men jag ska inta klaga!! Jag har ett jobb i alla fall, som jag verkligen trivs på :) :)

Idag har jag på mig en ny klänning/tunika från New Yorker! Köpte den i butiken som ligger på Ströget. Jag fick en känsla av att allt är så mycket större i Danmark. Tiger affären var i tre plan, 3 stora HM butiker längs gatan, ett gigantiskt New Yorker osv.. Har ni samma upplevelse av det?

Trevlig måndag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0