Danmark med hjärtat 2013

Jag har haft två underbara dagar tillsammans med Jimmy i Danmark <3 Igår när vi kom till hotellet så vilade vi någon timme. Därefter gjorde vi vid oss och gick ut och åt en god bit mat! Det blev mycket skratt och många intressanta samtalsämnet :) Det är tur att vi är bra på att vara knasiga tillsammans!!

Söndagen startade vi med en stor och väldigt god hotellfrukost :) Mums! Därefter promenerade vi till Ströget (tog ca 20 min) och strosade runt där halva dagen.. Jag shoppade en tunika och en blus, Jimmy en t-shirt! Runt 15.00 tog vi tåget tillbaka till Kävlinge.. Jag kan säga att vi har varit totalt slut sen vi kom hem! Vi har i stort sett bara duschat och fixat mat sen har vi legat på soffan hela kvällen.. :) Det värker i både ben och axlar. Blir ju lätt så när man promenerar mycket och konkar runt på en tung ryggsäck samtidigt :S

Tack till Jimmys familj för timmarna tillsammans med er igår!! Även ett stort tack till världens bästa sambo för en trevlig vistelse i Danmark tillsammans <3 Ibland behöver man bara komma bort lite och återhämta sig ;) Humöret har verkligen varit på topp hela helgen tack vare dig!! <3


Kommentarer
Postat av: pappa

Värmer mitt "pappa" hjärta att ni har det bra tillsammans..
Älskar er jättemycket..Och Fis oxå <3

2013-06-17 @ 09:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0