Vår dag <3

Kvällen igår var helt perfekt <3 Alla nära och kära var på plats för att fira min examen och att Jimmy fyllt 30 år! Först bjöd vi på god mat: Kassler i ugn med ris och sallad. Därefter styrde vi upp lek nummer 1 av 3 ;) En trekamp som lag: 5 kant vann!! Grattis till er :) Gästerna var verkligen duktiga på att komma på lagnamn.. Kvällens bästa enligt mig får nog bli "Sega gubbar and girls" :P Självklart så fick alla i det vinnande laget ett pris, ett måste tycker jag efter all ansträngning.. Att skala potatis på snabbaste tid är inte alltid lätt ;)

Resterande timmar blev även de lyckade :) Dans, dans och lite mer dans! Blev även lite för mycket dricka för vissa ;) Haha.. Gustav och Hilde får stå för det!! Runt 03.00 var alla nöjda och belåtna, även vi.. :) Måste även tacka min underbara Mamma för all hjälp igår! Du gjorde ett gigantiskt jobb, vilket vi är såå tacksamma för!! Vad skulle jag/vi gjort utan dig?? <3 <3 <3

Ps: Vi fick massor med fina presenter!! Bland annat: 2 övernattningar/weekend i Ystad i Augusti, hotellövernattning i Danmark i Juni, vas, presentkort på Center Syd och Granit, sällskapsspel, Eva Solo socker och mjölk set, pengar, kakfat i glas, boende i Ullared för en helg och sist men inte minst 5700kr i presentkort på Jysk!! :) :) För de presentkorten hade vi tänkt handla nya utemöbler, solsäng och nya (stora) utekrukor!! :)

Ett stort tack till alla som ville vara med och fira detta med oss <3 Igår skapade vi ett minne för livet! Vi är mer än nöjda med kvällen!! Älskar er!






Kommentarer
Postat av: pappa

Tack själv..Det va jättetrevligt..

2013-06-03 @ 05:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0