3 bra besked idag :)

Uppsatsen är efter mindre kkompletteringar nu GODKÄND!! Jag är så sjukt lättad och glad över detta :) Började med uppsatsen den 5/11-2012 och avslutade den i början på Mars. Inte konstigt att man är smått trött på den :P Idag blev det i alla fall publicerad i LUP, vilket betyder att uppsatsen nu ligger tillgänglig för alla! Whoop whoop!!
 
Det andra bra beskedet är att jag är GODKÄND på familjebehandlingskursen! Det är synd att den tog slut så snabbt bara :( Hade mer än gärna pluggat den i 2 månader till! Det enda som är bra med kursens slut är att jag är ett steg närmre examen ;) Jag är nu igång med den allra sista kursen på socionomprogrammet SOPM20 - Professionellt socialt arbete. 69 dagar kvar till examen.. Satan i gatan vad tiden går snabbt!!
 
Det tredje beskedet gäller min vän Sara :) Idag fick hon och hennes pojkvän Magnus ett bra besked, och vi är såå glada för deras skull! Förutom detta fick även hon själv ett bra besked! Haha, mycket positivt som har hänt idag ;) Men visst är det skönt när det är så? Ibland ska man allt ha lite tur!
 
Sängen kallar.. Natti!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celle

Det gillas verkligen med såna dagar, de kan man inte få för mkt av:)❤❤❤❤

2013-03-27 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0