Bullefrukost + bebismys med Leo :)

Idag har jag haft en underbar, ledig dag :) Imorse kom Lola förbi med bullar från Kringlan! Mums mums.. Härligt med sällskap vid frukosten, händer inte alltför ofta kan jag säga! Blev massa skitsnack om allt mellan himmel och jord!! Tack för sällskapet idag snäckan <3

Efter bullefrukosten blev det ett besök på Centan! Kom hem med 2 par nya jobbebyxor, 1 par jeans och 2 baslinnen! Allt är väldigt välbehövligt!

Eftermiddagen bestod av massa bebismys! Lina och lilla Leo gjorde mig sällskap i 3 timmar, och vi hann med både fika och skitsnack :) Självklart kelade jag (typ hela tiden) massor med Leo! Härligare unge får man leta länge efter.. Skrattade och var såå glad hela tiden, och att kela med mig var super kul, enligt honom :) Såå söt!

Nu ska jag umgås med min älskling lite, innan det är dags att dyka sängen..

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0