Då var uppsatsen klar!! Wiihhoo :) :)

Jag kan knappt förstå det.. Men idag blev vi klara med vår uppsats!!! Glädje och en enorm lycka är känslorna jag känner just nu :) :) Uppsatsen som vi har arbetat med sedan början på November, är efter 4 månaders slit äntligen färdig! Uppsatsen slutade på 49 sidor, men blev utan framsida, abstract, förord, innehållsförteckning och referenser nerkortad till 42 sidor!

Vill tacka dig Celie för ett gott samarbete under uppsatsens gång! Trots att vi både har varit frustrerade och irriterade på varandra så har jag ändå haft några roliga, glada och lärorika månader med dig <3 Nu väntas bara examination och opponering, sen är vi förhoppningsvis i hamn ;)

Med det sagt tänker jag nu fokusera på matlagning och dusch, för att därefter slänga mig i soffan framför melodifestivalen med en påse godis!! Det är jag definitivt värd efter allt detta :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0