En överraskning till Becciz <3

Igår överraskade jag och Sara Rebecca rejält :) Hon fyller 30 år nu på fredag, och eftersom vi inte kan fira henne då, eller i de närmsta dagarna runtomkring så valde vi att göra det igår! Hade blåst upp ballonger, lagat en god middag och dukat både med tallrikar och presenter :) Hon blev nog en aning chockad och GLAD över vad vi gjort!!

Rebecca: "Menar ni att vi ska på bio NU? Alltså ikväll?"

Vi: "Jaa!"

Rebecca: "jävlar, då måste jag verkligen fixa till mitt hår"

Haha! Det blev i alla fall en super trevlig kväll, från början till slut :) Än en gång, grattis i förskott gumman!! Hoppas att din släkt firar dig ordentligt på fredag :)


Kommentarer
Postat av: Becca

Tack för allt! Ni är verkligen helt underbara båda två! ❤ Det var verkligen en överraskning för mig, å tänk att ni lyckats smussla å ha er utan att råka försäga er :)
Håret gick att lösa, men de va ju för väl att jag lämnade dom urtvättade mjukisarna hemma ;)
Puss o kram till mina söta Saror!! :) ❤❤❤

2013-03-27 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0