Familjesamtal, uppsats och kaffe med Anna :)

Idag, mellan 09.00-12.00, har vi haft övning i familjesamtal. En rollspelsfamilj, ett behandlarpar och en lärare som ska guida oss i samtalet! Att spela rollspelsfamilj är inget svårt, men att vara behandlare är desto svårare :S Vad har jag nu lärt mig på denna kursen? Positiva omformuleringar, cirkulära frågor, sammanhangsmarkeringar osv.. Mycket att komma ihåg och hålla reda på! Överlag så gick det bra :) Framförallt så hade vi det väldigt roligt!!

Efter övningen i HBG åkte jag raka vägen till Lund. Först lite lunch med Fanny på Coffey Break och därefter utdelning av uppsatser på skolan! Så, nu är det bara att läsa, och läsa! På tisdag i nästa vecka har vi vårt uppsatsseminarium, och ja, jag är nervös! ;)

Nu har jag precis gått en långrunda med Zindra, i detta underbara väder :) Sol, sol och ännu mer sol, jag älskar det! Snart kommer Anna hem till mig på en kopp kaffe :) Det var ett tag sedan vi sågs, så det ska bli kul!

Soo long!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, men det fixar du galant Sara! (och lite nerver måste det ju vara, du är ju inte mer än människa)

Lycka till!

2013-03-05 @ 05:32:53
URL: http://anngelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0