Lördagen + söndagens planer!

Igår var det dags att FIRA! Både att C-uppsatsen är färdigskriven och att vi bara har en kurs kvar att ta oss igenom innan vi är färdiga socionomer :) Celie och Gustav bjöd oss på sjukt god mat! Oxfilé med hasselbackspotatis, hemmagjord sås och sallad! Mums mums! Köttet var så gott, så att jag självklart tryckte i en bit extra trots att jag var mätt! Efter middagen bjöds det på kaffe och kladdkaka med vispgrädde, även det sjuk gott. Resten av kvällen bestod av skratt, dricka, godis och pictionary :) Killarna vann första gången och vi andra.. Tack alla inblandade för en sjukt rolig kväll! Stort tack till Celie och Gustav för all god mat som ni ordnat till oss <3

Trots att jag drack igår blev jag nog varken full och inte heller bakfull idag :) Det är ju bra! Ska snart pallra mig upp och fixa till mig inför dagens aktiviteter! Först ska jag och min älskling fixa lite ärenden och därefter ska vi bege oss till Svedala! Eftersom min kära morfar fyller år på tisdag, så ska vi fira han idag :) :)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0