Min lila morgonrock :)

Jag verkligen älskar min tunna, kortärmade morgonrock från Thailand :) Den är perfekt att använda nu när det börjar bli lite varmare ute, vilket även känns inne i lägenheten! Köpte en lila och en rosa :) :)

Idag har jag haft möte med chefen angående kommande jobb osv.. Det gick bra :) Får hålla tummarna på att jag hör något från något av de jobben jag sökt! Är inte speciellt sugen på att gå tillbaka till Kullagården och jobba inom hemtjänsten när jag är färdigutbildad!

Trevlig tisdag allesammans :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

sååå fin!
Varför hittade inte jag en sån i thailand!!

2013-03-06 @ 16:00:21
URL: http://www.jennieklang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0