Min måndag :)

Dagen idag har gått i ett! Först har jag och Celie pluggat till opponeringen som vi ska ha imorgon.. Hon kom vid 08.30 och körde strax efter 14.00.. Nu är vi (förhoppningsvis) förberedda inför morgondagen då vi ska få vår stora dom. Nervöst?! Japp! Jag hoppas innerligt att detta går vägen i alla fall :)
 
När Celie hade kört hem begav jag mig ut på 1 timmes pw. trots kylan och de kraftiga vindarna så var det skönt! Väl hemma blev jag upphämtad av min kära bror och hans kompis.. Hade bestämt sedan tidigare att vi skulle promenera med hundarna i skogen, så det fick bli en 30 minuters runda där idag :) Förutom detta har jag även lagat köttbullar med potatis och sås, läst igenom hela vår uppsats inför imorgon samt vikt undan all tvätt från tvättställningen! Känner mig nöjd med allt jag gjort idag!!
 
Nu ska jag lägga mig.. Viktigt att vara totalt utvilad inför opponeringen!!
 
Natti natti!
 
 
 
Gammal bild, kort hår, utsläppt, ler, vår 2012
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0