Min söndag!

Söndag och en ledig dag på schemat.. Vaknade 09.00 och åt en god frukost tillsammans med JImmy <3 Därefter satte jag igång och städa + tvätta, medans Jimmy fjorde klart det sista i köket! Äntligen är vi helt klara där :) Vid 12.30 hämtade jag upp Mamma för ett snabbt besök på Nova! Hann med en god fika på Espresso House samt en promenad med hundarna i skogen när vi kom tillbaka till Furulund :)
 
Eftermiddagen/kvällen har sedan bestått av kompismys! Först kom Sara hit på middag och därefter körde vi hem till vår Becciz <3 Dags att hjälpa henne med packning och rensning av saker!! Tror att vi fick gjort en del, emellan snacket och kaffedrickandet :P
 
Nu är jag trött, och sängen kallar..
 
Imorgon är det plugg hemma hos Fanny som gäller :) :)
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0